Wybrałam się na zakupy…

Bycie „oszczędzaczem” naprawdę nie jest proste… Uświadamiam to sobie za każdym razem, gdy wyciągam z portfela kartę  (płatniczą oczywiście). Wczoraj, postanowiłam wybrać się na zakupy ciuchowe. Jakiś czas temu wróciłam do pracy, po niemalże dwóch latach siedzenia w domu. Uznałam więc, że mojej szafie przydałby się jakiś powiew świeżości w postaci nowej bluzki, spodni i sukienki. Ostatecznie kupiłam 3 bluzki i jedną parę spodni. Po powrocie do domu, doszłam jednak do wniosku, że spodnie zwrócę bo nie jestem już nastolatką, żeby nosić naszywane kwiatki. W sprawie bluzek mam dylemat. Łącznie zapłaciłam za nie ok 200 zł. Jeden basicowy t-shirt w kolorze ciemniej zieleni raczej ze mną zostanie. Reszta? No cóż… waham się. I tak sobie myślę – stara ja, kupiłaby te wszystkie rzeczy bez żalu. A nowa ja? Nowa ja, żałuję wydanych pieniędzy.

Tłumaczę sobie jednak, że w pracy jakoś wyglądać trzeba:) Ot, dylematy…

A… i żeby nie było. Zanim cokolwiek kupiłam, przeszłam interesujące mnie sklepy żeby najpierw zrobić „rekonesans”. Potem dopiero wróciłam po upatrzone rzeczy. Dałam więc sobie trochę czasu do namysłu. Teraz żałuję, że tego „czasu” nie wydłużyłam do tygodnia… ale myślę sobie, że i tak bym je kupiła bo naprawdę mi się spodobały.

Niżej, dowody zbrodni…

A i żeby nie było wątpliwości – w moim miejscy pracy nie obowiązuje żaden dress code…

 

Wybrałam się na zakupy…

8 uwag do wpisu “Wybrałam się na zakupy…

  1. Jeśli spodnie ci się podobają – i dobrze w nich wyglądasz – ja bym je zostawiła. Argument co ludzie sobie pomyślą, albo nie wypada – dawno wyleciał z mojego słownika. I dużo prościej się bez niego żyje 🙂 Spróbuj 🙂 To całkiem fajne uczucie

    Polubienie

  2. Nie wiem w jakim mieście mieszkasz, ale jeśli lubisz ubranka i szkoda Ci na nie wydawać pieniędzy to zawsze możesz wybrać się na Swap Party, Szafing, czy ciuchowisko -to zorganizowane wydarzenia, podczas których uczestnicy za darmo wymieniają się między sobą przyniesionymi ze sobą ubraniami. Odbywają się one w wyznaczonym miejscu, najczęściej w jakimś klubie lub kawiarni. Czasami organizowane są także w dużych centrach handlowych lub galeriach. Zobacz czy takiego typu spotkania nie odbywają się w Twojej okolicy

    Polubienie

Skomentuj

