PROMOCJA. ALE… CZY ABY NA PEWNO?

untitled-design-2

Kiedyś zupełnie nie zwracałam uwagi na to, ile kosztują kupowane przeze mnie artykuły spożywcze, chemia domowa, kosmetyki itp. Mąż się mnie pytał „a ile za to zapłaciłaś?„, a ja zupełnie szczerze odpowiadałam, że nie mam pojęcia. Oczywiście wiedziałam, ile wyniosły mnie całe zakupy ale żeby sobie zawracać głowę pojedynczymi artykułami?

Dzisiaj, na nieszczęście marketingowców-chytrusków, wiem już mniej więcej ile, za co zwyczajowo płacę. Czyli, innymi słowy – doskonale wiem, ile wynosi regularna cena danej rzeczy. Dlatego ciężko mnie nabrać na niby-promocję, od których aż się roi w okresie przedświątecznym.

Jeśli w danym sklepie, zwyczajowo kupuję jabłka za 2,49 zł/kg w cenie regularnej i widzę, że teraz właśnie jest na nie PROMOCJA i kosztują jedyne … 2,49 zamiast 3,49… to jest mi smutno, że ktoś mnie próbuje tak brzydko zrobić w balona. A takich niby promocji widziałam wczoraj dużo więcej.

Dlatego, oszczędzacze obecni i przyszli, jeśli chcecie coś kupić w tzw. promocji, to dwa razy się zastanówcie, czy to jest rzeczywiście taka okazja, czy też może nabieracie się właśnie na tani chwyt marketingowy?

Niestety, pół biedy, jeśli nabędziecie towar w cenie regularnej. Może się jednak zdarzyć, że kupicie coś, czego cena uległa podwyższeniu ,a nie obniżeniu… no to taka promocja dla sprzedawcy… zarobi na Was więcej…

Kupujcie więc z głową! Udanych przedświątecznych zakupów:)!

PROMOCJA. ALE… CZY ABY NA PEWNO?

3 uwagi do wpisu “PROMOCJA. ALE… CZY ABY NA PEWNO?

  1. […] Przeglądaj gazetki promocyjne. Przed pójściem na zakupy przejrzyj gazetki promocyjne. Do listy produktów, których potrzebujesz dopisz z boku cenę z gazetki. W czasie robienia zakupów sprawdź, czy dany towar kosztuje faktycznie tyle, ile miał kosztować. Dobrze jest taką listę zatrzymać i porównać w późniejszym okresie, kiedy dany towar nabywamy bez promocji. Dzięki temu przekonamy się czy nie jesteśmy trochę oszukiwani. […]

    Lubię to

Skomentuj

